סמוטריץ : סמוטריץ לבנט: "אל תהיה חתום על הקמת ממשלת שמאל" - חדשות מדיניות ופוליטיקה - ערוץ 7 חדשות ... / האם זו פעם אחרונה שנראה נשים בטלוויזיה?

סמוטריץ : סמוטריץ לבנט: "אל תהיה חתום על הקמת ממשלת שמאל" - חדשות מדיניות ופוליטיקה - ערוץ 7 חדשות ... / האם זו פעם אחרונה שנראה נשים בטלוויזיה?. אני מחזק את ידיכם בעשייתכם החשובה. בתגובה, חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ' ואורית סטרוק הוצאו מהמליאה, ואחריהם גם שמחה רוטמן ומיכל וולדיגר. גם לספר על הצפוי לו. בצלאל סמוטריץ' הינו עורך דין בהכשרתו אשר יזם לא מעט הצעות חוק שאישרה הכנסת במהלך כהונתו. אתה רוצה להגן על ההתיישבות?

בעקבות הדברים של סמוטריץ' אמר חבר הכנסת באסל גטאס כי הוא וחבר הכנסת מיקי זוהר מהליכוד הם בורים, הערה שעליה הגיב טיבי ואמר כי לא, סמוטריץ לא בור. שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' בלם הבוקר (א') הצבעה על הצעת מחליטים של שר החינוך רפי פרץ, שתכליתה העברות תקציביות לטובת חינוך ותוכניות תרבות יהודית בפריפריה. המקרה זנדברג, שעלתה לנאום לאחר סמוטריץ', התייחסה לנושא: אנחנו לא פחות ימנים מברוך מרזל(וצ), אולי אפילו יותר. ~ מקור. ההצעה, שנוסחה על ידי אנשיו של השר לשעבר נפתלי בנט.

בצלאל סמוטריץ' נבחר ליו"ר האיחוד הלאומי | מעריב
בצלאל סמוטריץ' נבחר ליו"ר האיחוד הלאומי | מעריב from images.maariv.co.il
אני מחזק את ידיכם בעשייתכם החשובה. האסטרולוג עמי גוטמן יורד לעומק אישיותם כחלק מהפרויקט שלו לבחירות 2019. בצלאל סמוטריץ', יור האיחוד הלאומי, שר התחבורה והבטיחות בדרכים לשעבר‎. שם המשפחה קרוי על שם עיירה באוקראינה לשעבר באימפריה הרוסית. סמוטריץ' החליט שמגיע לו להיות שר משפטים על שני מנדטים, הוא הולך עד הסוף וזו בעיה. אנחנו לא פחות ימנים מברוך מרזל(וצ), אולי אפילו יותר. ~ מקור. ההצעה, שנוסחה על ידי אנשיו של השר לשעבר נפתלי בנט. השארנו בסוף לקינוח גם את הבדיחה של יור הוועדה, דוד אמסלם (הליכוד).

בצלאל סמוטריץ' הינו עורך דין בהכשרתו אשר יזם לא מעט הצעות חוק שאישרה הכנסת במהלך כהונתו.

הרשות הפלסטינית היא נטל והחמאס הוא נכס. ~ ראיון בערוץ הכנסת, 7 באוקטובר 2015. בהיכל השמות ביד ושם 44 דפי עד הנושאים שם משפחה זה מרוסיה, רומניה ואוקראינה. שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' בלם הבוקר (א') הצבעה על הצעת מחליטים של שר החינוך רפי פרץ, שתכליתה העברות תקציביות לטובת חינוך ותוכניות תרבות יהודית בפריפריה. שם המשפחה קרוי על שם עיירה באוקראינה לשעבר באימפריה הרוסית. הוא החל את פעילותו הציבורית בשנת 2005 כשהתנגד לתכנית ההתנתקות. תוצאות סקר מכון 'סמית' עבור 'כיכר השבת'. לפני כניסתו לחיים הפוליטיים שימש מנהל הפעילות של תנועת רגבים ומנהל ישיבת קדומים. איזה סדקים יש בהצהרת הנאמנות לנתניהו ומי אחראי להם * איך יישמע לפיד ביום שאחרי הבחירות * למה סמוטריץ' מתעקש ללכת נגד הרוח של בוחריו. חשבון הטוויטר של חכ בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי) נחסם הערב (שני), זאת לאחר שכתב אתמול כי הנערה הפלסטינית עהד תמימי, שתועדה מכה חיילי צהל, הייתה חייבת לחטוף כדור. סערה במליאה בצלאל סמוטריץ' מוצא מהמליאה צילום: אני הומופוב גאה. ~ מקור (ביקש לחזור בו לאחר שפורסם). בצלאל סמוטריץ', יור האיחוד הלאומי, שר התחבורה והבטיחות בדרכים לשעבר‎. אנחנו לא פחות ימנים מברוך מרזל(וצ), אולי אפילו יותר. ~ מקור.

השארנו בסוף לקינוח גם את הבדיחה של יור הוועדה, דוד אמסלם (הליכוד). יור האיחוד הלאומי ושר התחבורה בצלאל סמוטריץ' דחה הבוקר (רביעי) את טענתו של איתמר בן גביר מ''עוצמה יהודית'', ולפיה סמוטריץ' קרא לפריימריז והתחרט לאחר שגילה כי ''עוצמה'' תומכת ביוזמה. לו אתה נער פלסטיני, היית הופך ללוחם שחרור? בצלאל סמוטריץ', יור האיחוד הלאומי, שר התחבורה והבטיחות בדרכים לשעבר‎. סמוטריץ' החליט שמגיע לו להיות שר משפטים על שני מנדטים, הוא הולך עד הסוף וזו בעיה.

ח"כ בצלאל סמוטריץ' 18/5/15 - YouTube
ח"כ בצלאל סמוטריץ' 18/5/15 - YouTube from i.ytimg.com
המקרה זנדברג, שעלתה לנאום לאחר סמוטריץ', התייחסה לנושא: אלא להאיר את דמותו של בצלאל סמוטריץ', ולעזור לכם להכיר את אופיו. בתגובה, חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ' ואורית סטרוק הוצאו מהמליאה, ואחריהם גם שמחה רוטמן ומיכל וולדיגר. בצלאל סמוטריץ' ורפי פרץ בראי הכוכבים! כלומר לא יכולה לקום ממשלת ימין (אפילו עם בנט ורעם, גם עם סמוטריץ היה מסכים). ייתכן שבני המשפחה סחרו עם העיירה או התגוררו בה במהלך השנים. סמוטריץ' הוא שם משפחה יהודי אשכנזי. מה מניע את חכ בצלאל סמוטריץ'?

השארנו בסוף לקינוח גם את הבדיחה של יור הוועדה, דוד אמסלם (הליכוד).

לא תקום ממשלת ימין שתתבסס על רעם, תוציאו את זה מהראש. נאומים לא לעניין.סמוטריץ היה שר תחבורה נהדר. בממשלה השלושים וארבע כיהן כשר התחבורה. לו אתה נער פלסטיני, היית הופך ללוחם שחרור? מאות אנשים פנו אלינו כרבנים בעקבות הצהרתו של חכ סמוטריץ' בכנסת, ושאלו האם אפשר לקנות בחיפה מוצרי אוכל כשרים? אלא להאיר את דמותו של בצלאל סמוטריץ', ולעזור לכם להכיר את אופיו. הרשות הפלסטינית היא נטל והחמאס הוא נכס. ~ ראיון בערוץ הכנסת, 7 באוקטובר 2015. לפני כניסתו לחיים הפוליטיים שימש מנהל הפעילות של תנועת רגבים ומנהל ישיבת קדומים. סמוטריץ יותר חכם בהרבה מנתניהו. האם זו פעם אחרונה שנראה נשים בטלוויזיה? לעשות את זה העלינו בפני סמוטריץ' את סוגיית השותפות בינו לבין איתמר בן גביר. בתשובה הודיע השר כי חיבור רכבת השרון למסילת החוף מתוכנן לחודש פברואר השנה וכי ההחלטה בדבר החלפת הרכבת. האסטרולוג עמי גוטמן יורד לעומק אישיותם כחלק מהפרויקט שלו לבחירות 2019.

נאומים לא לעניין.סמוטריץ היה שר תחבורה נהדר. החכ שפותח קדנציה שנייה מלא שבחים לשותף החדש: סמוטריץ התבטא בנאומו נגד השירות הצבאי המשותף: אתה רוצה להגן על ההתיישבות? נולד בחיספין שברמת הגולן וגדל בבית אל.

סמוטריץ' הזמין את חגית משה לפגישה - ערוץ 7
סמוטריץ' הזמין את חגית משה לפגישה - ערוץ 7 from a7.org
סמוטריץ' החליט שמגיע לו להיות שר משפטים על שני מנדטים, הוא הולך עד הסוף וזו בעיה. שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' בלם הבוקר (א') הצבעה על הצעת מחליטים של שר החינוך רפי פרץ, שתכליתה העברות תקציביות לטובת חינוך ותוכניות תרבות יהודית בפריפריה. איזה סדקים יש בהצהרת הנאמנות לנתניהו ומי אחראי להם * איך יישמע לפיד ביום שאחרי הבחירות * למה סמוטריץ' מתעקש ללכת נגד הרוח של בוחריו. אני הומופוב גאה. ~ מקור (ביקש לחזור בו לאחר שפורסם). במהלך המחאות נעצר על ידי השבכ וריצה. אלא להאיר את דמותו של בצלאל סמוטריץ', ולעזור לכם להכיר את אופיו. בהיכל השמות ביד ושם 44 דפי עד הנושאים שם משפחה זה מרוסיה, רומניה ואוקראינה. ייתכן שבני המשפחה סחרו עם העיירה או התגוררו בה במהלך השנים.

כלומר לא יכולה לקום ממשלת ימין (אפילו עם בנט ורעם, גם עם סמוטריץ היה מסכים).

אני הומופוב גאה. ~ מקור (ביקש לחזור בו לאחר שפורסם). הוא החל את פעילותו הציבורית בשנת 2005 כשהתנגד לתכנית ההתנתקות. סמוטריץ התבטא בנאומו נגד השירות הצבאי המשותף: איזה סדקים יש בהצהרת הנאמנות לנתניהו ומי אחראי להם * איך יישמע לפיד ביום שאחרי הבחירות * למה סמוטריץ' מתעקש ללכת נגד הרוח של בוחריו. ההצעה, שנוסחה על ידי אנשיו של השר לשעבר נפתלי בנט. בצלאל סמוטריץ' ורפי פרץ בראי הכוכבים! בעקבות הדברים של סמוטריץ' אמר חבר הכנסת באסל גטאס כי הוא וחבר הכנסת מיקי זוהר מהליכוד הם בורים, הערה שעליה הגיב טיבי ואמר כי לא, סמוטריץ לא בור. חשבון הטוויטר של חכ בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי) נחסם הערב (שני), זאת לאחר שכתב אתמול כי הנערה הפלסטינית עהד תמימי, שתועדה מכה חיילי צהל, הייתה חייבת לחטוף כדור. החכ שפותח קדנציה שנייה מלא שבחים לשותף החדש: לא תקום ממשלת ימין שתתבסס על רעם, תוציאו את זה מהראש. גינזבורג לשר סמוטריץ לאפשר נסיעה ישירה של רכבת השרון לתחנות תל אביב ללא צורך בהחלפת רכבת. יור האיחוד הלאומי ושר התחבורה בצלאל סמוטריץ' דחה הבוקר (רביעי) את טענתו של איתמר בן גביר מ''עוצמה יהודית'', ולפיה סמוטריץ' קרא לפריימריז והתחרט לאחר שגילה כי ''עוצמה'' תומכת ביוזמה. המקרה זנדברג, שעלתה לנאום לאחר סמוטריץ', התייחסה לנושא:

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel